Total de visualitzacions de pàgina:

30 d’oct. 2013

SORTIDA AL MONTSENY

El passat dia 24 d'octubre i emmarcat dins del cicle de caminades "caminar i fer salut" , vam anar al Montseny .
54 persones i 2 monitors ,  vam sortir de la Masia de can Carrencà en autocar en direcció Santa Fe del Montseny .

Durant el viatge es va proposar la possibilitat de fer dues rutes, un grup realitzaria un agradable passeig vorejant l'embassament i un altre grup realitzaria un recorregut una mica més exigent per anar a veure l'empedrat del Morou .

En arribar a Santa Fe vam començar a caminar tots junts, en arribar a una bifurcació ens  vam dividir en 2 grups.

Un grup de 35 persones acompanyats de Rosalia, van gaudir d'un agradable passeig vorejant l'embassament resseguint un camí marcat. En arribar a l'embassament van tenir una sorpresa, ja que a causa d'unes obres estava buit. De totes maneres, això no va fer decaure l'ànim de la gent, la gent venia amb ganes de gaudir de la natura i així van fer. Durant la parada per fer l'esmorzar, tot el grup va gaudir força buscant castanyes i alguns fins i tot van poder recollir algunes.

L'altre grup va sortir amb Blas en direcció al Empedrat de Morou, un camí en el qual van poder gaudir d'un camí que travessava un frondós bosc. L'estampa de tardor durant tot el camí era espectacular, a mesura que pujaven per una suau pendent anàvem gaudint de paratges molt bonics i de plena tardor. Vam passar per una Castanyeda i una Fageda espectaculars, i després de l' últim tram de pujada, vam arribar al nostre destí l’Empedrat del Morou .

L'Empedrat del Morou és una formació rocosa que sobresurt del vessant de la muntanya i constitueix un immillorable balcó en ple Montseny. Allà vam gaudir l'esmorzar i d'unes agradables vistes del Turó del Home i Les Agudes. Després d’esmorzar,

un agradable passeig per un camí amb molta fullaraca, ens va portar fins al Embassament. D’allà a l'autocar ens separava 1,5 km, els quals vam fer per un camí que vorejava l'embassament i que en algunes parts anava paral·lel a un rierol el qual formava petites piscines naturals .

Al final de les dues excursions la gent estava molt contenta, tant els del circuit curt com els del llarg van poder gaudir d'agradables passejades i d'un dia assolellat i amb temperatures molt agradables .
Us esperem a tots en la nostra següent sortida, anirem a Gallecs i gaudirem d'un recorregut molt pla d'uns 8 km .

Gràcies a tots per venir ,