Benvolgut Participant:
Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de
Martorelles, agraïm la vostra participació en la Iª Caminada Popular de
Martorelles.
Us volem fer saber que:
1. Les samarretes de la caminada, s'hauran de
recollir el divendres 23 maig 2014 en horari de 11'00 a 20'00 h. a Decatlhon de
Mollet del Vallès (a la segona planta de la botiga). Per recollir la samarreta
serà indispensable portar el tiquet de la caminada.
2. En cas de no poder recollir la samarreta aquest
dia, es podran recollir el mateix dia de la caminada en el lliurament de
dorsals.
3. La recollida de dorsals es realitzarà en el punt de sortida, pista annexa del Pavelló de
Martorelles), en horari de 8:30 a 08:50 h. (es prega màxima puntualitat)
Per recollir els dorsals serà imprescindible, portar el
tiquet de la caminada.
4. La sortida de la caminada serà a les 9:00 hores.
5. El recorregut serà de 9 quilòmetres amb 375 metres
de pujada i 375 metres de baixada, sortint un desnivell total de 750 metres.
6. Disposareu d'un avituallament al quilòmetre 5,
alla us donarem una ampolla d'aigua i una peça de fruita.
7. A
l'arribada tindreu un entrepà de pernil, una peça de fruita i un refresc.
8. Disposareu de vestidors, abans i després de la
caminada.
9. Hi haurà servei de bar, sota les grades del camp
de futbol, durant tot el matí.
Recomanacions pel dia de la caminada:
- Porteu
calçat adequat per a camins de muntanya o bambes.
- En cas de temps inestable, porteu alguna peça de roba que us faci de impermiable o paravent .
- Gorra per protegir-se del sol i crema de protecció solar.
- Encara que disposeu d’un avituallament, es recomenable portar aigua.
- El recorregut està controlat però no es un circuit tancat, i per tant us demanem que sigueu prudents quan circuleu per carrers i camins.
- Part de l’itinerari transcorre per
espais naturals protegits, camins de vinyes i zones forestals, així doncs,
us demanem prùdencia i civisme.
Esperem que
tingueu un matí perfecte, i que puguin gaudir conjuntament de l'esport i la
natura.
Regidoria d’Esports
Ajuntament de Martorelles